Carma och Cat

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Marie - 8 december 2011 14:07

Ledig dag med lite träning och extra lång promis. Är helt slut efter helgen som var, tror aldrig jag sovit så hårt som jag gjort den här veckan. Tydligen massa sömn att ta igen  plus att jag går och drar med en slem säcks inflammation i höften  vilket tar massa energi. Skojade till det i dag vid inkallningen - kastade ut  fyra bollar på streckan som hon skulle springa på. Med Love skulle det här aldrig gå hon skulle ha låst sig så momentet blir dåligt utfört eller inte alls. Med Carma spelar det ingen roll att dom ligger där och suktas hon gör alla delar som man ska. nu bestämmde jag att springer hon fort som fasiken och stannar snyggt när jag säger till får hon "varsågod" .......och det gjorde hon. Det som blev svårt var vilken av bollarna hon skulle belöna sig med ;-))



Vi har fått värdens finaste Cavaletti hinder - Super  duper tack nu slipper vi pallra upp med böcker ;-)))




 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards