Carma och Cat

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Marie - 24 oktober 2011 07:04

Helgen har Carma och jag tillbringat i Ludvika tillsammans med talangtruppen. Ett jätte trevligt gäng tjejor och deras hundar. Massor har vi lärt oss och lite goda tips har vi nog också förmedlat ;-)


Hämtade upp Jenny och Mini i fredags sen bar det av mot Ludvika och Smedjebacken. Kom fram lagom för att hinna hälsa på alla, både gamla och nya ansikten och till och med rasta hundarna innan samlingen kl 17,00. 


Hela helgen har gått i hundtränings anda det har varit allt från Coaching med Po Lindevall där vi pratade om bla. högpresterande individer, prestationer, pocess mål och resultat mål och mycket mer. Lotta Linusson pratade om hållbar träning vilket jag har hört förut men va bra att höra igen ;-) Såklart har det blivit mycket träning men framför allt mycket snack. Vi har stött och blött problem vänt och vridit och kommit fram till fantastiska lösningar i våra grupper. Otroligt givande och roligt.


En mini tävling blev det på söndagen  momenten som var - platsliggning, ff, inkall med stå och ligg, hopp apport. Carma och jag gjorde bra ifrån oss men några missar fick vi till. Men jag är nöjd med helheten, hon höll ihopp bra och gjorde alla moment med glädje -  jag va jätte duktig med information på transporterna om vad som komma skall men  tabbade mig lite i ff. Känslan var jätte bra och den ska jag försöka komma ihåg när det är dags för tävling i december på samma ställe (Talangtävling)



Är så nöjd med dom här dagarna  och alla super trevliga människor som jag träffat. Inte för att jag vet om  ni läser här men jätte tack till er alla  och ni som  var i mina grupper  Lör/Sön och till min säng kompis Anna med Grym och min bil kompis Jenny med Mini,  NI GJORDE MIN HELG  ;-)))



 



 



 



 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards