Carma och Cat

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Marie - 4 oktober 2011 19:33

Carmas små egenheter som jag kan bli lite mindra glad på ibland men faktiskt saknat väldigt mycket på sista tiden. Bla. helt galna tok ryck efter lunchen, hoppar och biter i kopplet, vill bli klappad av alla söta barn på slättgårdsvägen, snurrar som en tok när maten serveras, hoppar efter bilnycklarna som hon ska bära, den intensiva ska vi träna blicken - Men ÄNTLIGEN är Carma som hon brukar ;-))


 Tycker det tog väldigt lång tid innan antibiotikan började ge effekt - men nu är hon tillbaka i sitt gamla jag ;-)

Och jag är så glad, Älskar min galna Carma


I morse packade jag ryggan med korner, några rut skick innan jobbet  är ett måste, vi ligger efter i "rut träningen",  så fort vi kört igång med den blir Carma dålig . Love la sig så snällt i skuggan när jag började rota fram korner och band, hon vet - nu ska dom träna ;-) såklart får Love sig lite kul träning hon med.


Annars måste jag säga att Love är nog ganska nöjd med livet, "mycket godis för lite jobb" är hennes motto och precis så är det ;-) Hon får godis för att hon ligger still när Carma och jag tränar  eller för lite halvtaskigt utförda moment - men vad gör det hon är bäst och värdens sötaste ;-)


Det här trodde jag aldrig skulle kunna hända här hemma - men det kunde det tydligen, Love ville verkligen vara med

"En dubbel Fjärr" helt oplanerat från min sida, kunde inte låta bli att hämta kameran .......- STÅ STILL ;-)

Mina sötnosar   





 



Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards