Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

FILMTAJM

Av Marie - 2 oktober 2011 13:41

Carma börjar som sagt pigga på sig, den lilla träningen vi gör blir hemma vid.

För lite måste vi göra det är både jag och Carma överens om ;-)


Små korta pass med fjärr och stegförflyttningar har det blivit i helgen.

Tycker att vi har kommit över mina negativa tankar som jag haft i fjärren - det kommer nog att fungera. Carma gör i dag några  fel i stå/sitt MEN hon gör några bra också och så har det inte varit förut. Hennes ställanden är jätte fina till och med på avstånd ;-) Jag är hoppfull. Hon verkligen försöker göra allt för att det ska bli bra och jag med ;-))

Hon är så tacksam och väldigt rolig att jobba med :)


Fick till lite musik i dag ;-)) vilket inte är lätt för många låtar får man inte använda - men Jill kan man lita på, en hyvens tjej ;-))




Kan man inte träffas så får det bli så här Distans träning elle hur Jenny ;-)))






 
 
Ingen bild

jeanette

2 oktober 2011 15:06

Vi ger godkänt ;-)

 
Jenny

Jenny

2 oktober 2011 15:38

Vaddå godkänt, det är ju asbra;-)
Hi hi....

http://www.jennymorales.wordpress.com

 
Ingen bild

Mamma Gunilla

2 oktober 2011 19:03

Mia BRA att du ser framåt.För du är fantastisk matte,de känner CARMA,till härlig musik.Kram

 
Ingen bild

Sandra

2 oktober 2011 19:16

Ser jättefint ut! :)
Det kommer bli så bra när ni är klara!!

 
Jenny & Kex

Jenny & Kex

2 oktober 2011 21:15

sv; Tack! Snart är det höstlov, det blir skönt! ;)

Vad fint det ser ut. Ser att Carma, liksom Kex, flyttar en baktass i vissa skiften i fjärren. Hur ska man göra för att få den spikad, har du några tips? :)
kram

http://www.posiitiv.blogg.se

 
Pia

Pia

3 oktober 2011 00:04

Klart ni är på g, det ser ju jättefint ut;-)
Kram, Pia

http://www.khemosabi.se

 
mia,love&carma

mia,love&carma

3 oktober 2011 07:11

Tack alla ;-) ja du Jenny:har inget super tips men tror kanske på att belöna då hon gör 100 rätt,och vara noga med det - för det är svårt att se när man står framför och är själv, så carma har säkert fått belöning för flyttad tass någon gång

http://www.briard.mia-co.com

 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

5 oktober 2011 20:44

Snyggt!!!

http://www.starsweepers.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards