Carma och Cat

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Marie - 24 september 2011 19:46

Vet inte om jag vågar skriva några fler rader om fjärren. Tror ni måste tycka att jag är dum i hela huvudet som jag velar hit och dit....... ja ni kanske har rätt.


Med Love lärde jag bara in alla skiften utan vad jag kommer ihåg några större problem, med Carma pratar jag om muskelminne och massa annat (förlåt) tjafs.


Förhoppningsvis kommer det här bli vårat bästa moment i slut ändan med tanke på hur väl jag jobbar med det ,-) ( eller inte)


Träff i dag med Talang Jenny, som kom hit till Skärholmen. Bjöd på lunch och fika och delade med sig av sin fantastiska fjärr. Herre jävlar vad bra det var, i stället för att bli inspererad som var Jennys tanke, så blev jag gråt färdig hur i hela friden ska vi kunna få till det och får vi det så inte kommer det bli så där bra.


MEN Jenny coachade oss in  i en lugn och fin stämmning, vilket faktiskt gjorde att skifterna blir bättre med en sån spidad hund som jag har.

Carma blev väldigt osäker till en början efter som det inte var så belönings tätt - men efter en stund rättade hon in sig, och några skiften blev riktigt bra. När hon kommer ner i aktivitet och har en lugnare attityd och då är det också lättare att se att hon gör rätt.


Fem dagar har jag lovat Jenny att ge den här metoden. Och fem dagar ska hon få ;-)) Jag är positiv ;-))

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards