Carma och Cat

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Marie - 16 september 2011 19:35

Träffen med Lotta gick väldigt bra (som alltid). Vi började med att gå igenom hur vi ligger till i  momenten i trean. När vi kom till fjärren tror jag Lotta såg  ångesten lysa i mina ögon, för hon tog det väldigt lugnt och pedagogiskt ;-) Vi bestämmde att vi skulle kika på eländet i alla fall.


Vilket inte gick något vidare,  Lotta sa lite försigtigt - har du provat från stå att få in en ligg/sitt rörelse ? - Nej det har vi inte provat :/


Vi gjorde ett försök,  jag fick inte till det men Lotta lyckades  - "YES" jag har hittat min fjärr expert - tråkigt nog var hon inte sugen på att ta sig ann Carma, inte ens för en dag och lite pengar  (mycket synd) ;-))


Carma och jag åkte hem och provade själva i hemmets lugna vrå,  och ett tu tre så hade vi rörelsen. Nu ska vi se vart detta leder,  som tur var så har carma inga som helst problem med att hennes matte är en omständig själ - jaha ett nytt moment,  kul;-)) 

Back/ sitt som jag tyckte funkade bäst, har ju sina risker med att det kan bli många back steg innan sittet kommer ( om man inte är noga) och blir det så så kan man ju lika gärna låta hunden hoppa fram ett steg innan sitt,  samma lika problem ....hoppas ni förstår vad jag menar :/

Nu jobbar vi på "Dagens " rörelse och innan ni tittar på filmen kom nu ihåg att det här filmades senare på kvällen,  när vi precis fått in tanken ;-)




  Visst är det spännande, det här kan ju gå hur som helst ;-))

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards