Carma och Cat

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Marie - 19 augusti 2011 06:46

Carma har börjat löpa, vilket passade ganska bra nu när vi ska ta det lugnt.

I onsdags var vi till Charlotte igen - Carma har fortfarande lite ont i ryggen men hon reagerade inte lika starkt som första gången Charlotte kände på henne.


Vi får laser och ström behandling, plus att vi pratar en hel massa om hur jag ska träna upp henne.


Har inte grannarna pratat om mig tidigare så får dom en chans nu, dragselet som vi haft ska det nu fästas en kätting i där bak  och den ska hon dra i 10min 1-2 gånger per dag.

På lunch promisen blir det en tom klövjerväska på ryggen, kommer bli bra när vi får ha vikter i då kan vi ha den som min handväska  


Får börja simträna 2 min x 3 -  rotade runt i garaget och hittade en gammal flytväst lite för stor men den får duga,  nu när hon löper får jag inte simma i södertälje så då får mälaren bli bra.

Massage på morgonen så klart.

Sist men inte minst, Cavaletti två banor har vi - en på uteplatsen och en i Linns gamla rum. Tog en stege och höjde upp den sen fick jag låna pinnar av Jenny som jag höjer upp med böcker -  funkar   



Ja ni hör att jag har fullt upp MEN i går tränade vi lite stegförflyttningar,  vittring, stadga i stå och sitt,ligg,stå under march - det tycker vi är kul   



 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards