Carma och Cat

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Marie - 9 augusti 2011 18:02

Fjärr, inkallning, rutan är inga ord vi ens tar i våran mun nu mera, dom är utbytta mot cavaletti, nomesele, massage - vi rehabbar :/ . I går var vi hos Charlotte igen Carma fick ström på ryggen och även lite massage, hon var jätte duktig men  knorrade lite när Ch... knådade henne på ryggen, det gjorde ont :/


Nu letar vi ölburkar i papperskorgar och gräver i förådet efter blompinnar.

Carma ska få en hinderbana i Linns gamla rum (tur det finns plats)

Den ska hon gå i en stund  varje dag - träna på att lyfta på benen lite högre en vid normal gång " Cavaletti"


Nomeselet brukar vi ha när vi spårar, men inte numera  - 10 min ska det på på promenade två gånger om dagen. Tanken är att  carma ska dra mig lite lätt, vilket kommer bli en enkel  match eftersom hon inte är lärd att  gå i koppel ( inget jag har klarat av lära några av mina hundar)  - hon drar alltid mig lite lätt runt sätra


Sen sist men inte minst så ska hon ha massage två gånger per dag.


Tycker själv det låter som jag kommer ha häcken full

Låter jag bitter, sur, grinig, irriterad och en aning uppgiven

Så är det inget..............




    emot vad Carma tycker   

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards