Carma och Cat

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Marie - 3 augusti 2011 20:43

I Tisdags var vi och besökte  sjukgymnasten Charlotte Orrfors en jätte trevlig tjej som Carma gillade. Carma gillar egentligen alla MEN efter dom här veterinärbesöken vi gjort sista tiden  där vissa vet. inte har varit så jätte snälla så har hon blivit lite skeptisk. - tror aldrig jag fått så många pussar tidigare sa Charlotte ;-) Härligt att se Carmas enormt fina psyke, man kan alltid ändra sig - bara för att dom andra var dumma så kan ju den här vara snäll   


Ja tungan var det inget fel på, däremot ömmade det i ryggslutet ganska rejällt

 Hon går och har ont den saken är klar, svårt med sådana här arbetsglada vovvar som aldrig visar att dom mår dåligt, det gäller att dom har en skarpögd husse eller matte. Jag var "nästan" helt säker på att hon var okej, ville bara göra en liten sista  koll  (men tydligen inte helt 100 för då hade jag nog inte bokat tiden ;-))) 


Nu ordinerades det vila inga hopp, snabba ställanden och lägganden mm. ....men vittring, ff och andra lugnare moment funkar.  Deppigt så klart, Carma tittar på mig och undrar  - när ska vi göra något?? ....................Musten gick ur mig ska jag ärligt säga. Tänker ha på mig  offer koftan ett tag till sen ska jag rycka upp mig, jag lovar


 Det viktigaste är ju att Carma blir bra så klart.

På torsdag bär det av till Norge med Talang,  men någon tävling blir det inte för oss.





Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards