Carma och Cat

Alla inlägg under juli 2011

Av Marie - 2 juli 2011 16:40

Vilken värme    man vill ju inte gnälla  MEN lite utöver det vanliga är det ;-).


I dag blev det spår med  Jeanette och Acke, spåret gick bra för Carma trots värmen, men att plocka pinnar, det valdes bort - tror energin gick till spåret  fanns liksom inte ork till pinnarna.


Jag hoppas att min teori är rätt för annars har vi problem ;-)))


Lite lydnads träning har det blivit men i lite lugnare tempo än vanligt  pga. diverse orsaker.

Vittringen görs  enligt regelboken ( min bok), hade spelat in en liten filmsnutt på det plus lite andra moment men you tube dissar mig, jag får det inte att fungera :(  jätte trist för jag hade velat visa Carmas svansviftning i rutan - det ser så trevligt ut.


 Platsliggningen med hakan i backen går framåt och även sittande i grupp..........

Ja vi jobbar vidare med dom lugna momenten  men ibland smyger det sig in en liten ruta,dirigering eller apportering  till Carmas glädje ;-)))



Det går ju inte att bara en är snygg i skogen, Lite svårare att få matte fin men en gör så gått en kan ;-)))


   




Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards