Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

STORULVÅN

Av Marie - 19 juli 2011 19:40

Träningsvärken sen nerfärden från Åre skutan i söndags  har hållt mina ben i ett järngrepp. Jag som trodde jag var den som var mest" fitt" i min familj - men oj vad jag bedrog mig ;-) jag stapplar fram som en gammal tant ;-))


Som tur är har jag tagit på mig jobbet som reseledare, vilket  gör att jag kan styra upp var vi ska gå ;-) Efter nogran titt på kartan så blev destinationen i dag Storulvån -  inte så mycket uppför och därför inte något nerför, vilket är något som inte funkar  med min träningsvärk ;-))




  Love tar sig ett dopp ;-)



Däremot en hängbro som vi var tvugna att ta oss över,  men  man kan inte få allt - det var bara att bita ihopp och gå över. Ja är livrädd för höjder så hundarna fick gå med dom lite mera sansade i familjen ;-))  Jag gick först sen Love och husse till sist Carma och Sandra och Mattias.




    Underlaget på bron var inte kul, men hundarna klarade det så bra :)



  fika och vilo stund ;-)




  gos hinner man alltid med :)








 
 
Pia

Pia

19 juli 2011 22:24

Vad härligt det ser ut! Åh, vilken fin bild på dig och Carma, jag tror jag tar å snor den, jag! Kram, Pia

http://khemosabi.bloggagratis.se

 
Matilda

Matilda

20 juli 2011 05:59

Underbara bilder, förstår at tni har en fantastisk semester.

http://www.aquaseers.se

 
Jenny & Kex

Jenny & Kex

20 juli 2011 09:46

Jättefina bilder!!
Du jag har en liten fråga till dig. Jag tror nästan jag har bestämt mig för att söka in till talangtruppen. Men jag undrar om jag skulle kunna få se din och Carmas film som du skickade in?? :)

http://www.posiitiv.blogg.se

 
Ingen bild

mia,love&carma

20 juli 2011 15:07

Jenny den har jag på datorn hemma, men den var inge märkvärdig. Carma var inte klar för momenten i tvåan så det blev lite hipp som happ.
Vet flera som kom med på lägret där filmen inte blev i topp....när dom tar ut ekipagen så tittar dom på så mycket annat än just att momenten ska vara perfekta,

på våran film blev det massor av missar
kör på - ni kommer fixa det galant ;-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards