Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

ÅRE

Av Marie - 17 juli 2011 19:27

Då har vi anlänt till Åre. Tror det är vårat femte år här uppe, andra året i björnen hos Bodil "pysselgumman" som hon så härligt kallar sig. Vi hyr en liten lägenhet som är för fyra personer, den passar oss perfekt ;-). I år fick vi med oss yngsta dottern Sandra och hennes sambo  Mattias.


Det här stod på bordet när  vi kom till Åre, Bodil kan verkligen  konsten att få en att känna sig välkomen och eftersom vi hade en hel massa att fira så passade det ju perfekt ;-)


  Jag vet att bilden är liggande, gick inte att ändra ;-)?


första dagen mot Åreskutans topp  - kabinbanan en bit,  sen promenad upp till toppstugen 1420 meter över vattnet, Efter tusen bilder och fika blev det  en väldigt brant promenad hela vägen enda ner.  Väl hemkommen med ont i varje kroppsdel plus blåsor under fötterna är jag inte lika säker på att det var så klokt att ta ut sig så till 100%,  redan första dagen. Ja ja nu är det gjort, utstikten var slående och promenaden ner från fjället var väldigt  annorlunda mot vad vi är vana vid hemma i stan ;-)



                                            Äntligen uppe på toppen ;-)



                                           Härligt att ha dom med ;-))



  Love och husse



  Carma



   Love blev helt galen "SNÖ" ;-)



  Love igen ;-))



I morgon blir det nog en liten lugnare aktivitet - om jag  kommer ur sängen,   träningsverken  börjar göra sig påmind ;-)))




 
 
Jenny & Kex

Jenny & Kex

18 juli 2011 09:17

Vilka härliga bilder! Älskar den på Carma hon ser så lycklig ut!! :)

http://www.posiitiv.blogg.se

 
Ingen bild

Lena och Halta Ella

18 juli 2011 12:17

Inga problem med liggande bilder för min del, huvudet är ju på den lutningen redan:-)
Vi ska ju till Ramundberget i höst, här om dan hade de 6½ grad varmt. Inte mycket att yvas över, inga tomatodlingar eller syrenbuskar där inte. Ella har fått din slängpuss.

 
Pysselgumman

Pysselgumman

18 juli 2011 13:46

Härligt att ni trivs i stugan! Vilka fina bilder du har tagit!! Kan jag få "låna" en av bilderna på vovvarna (den när de springer i snön) och lägga ut på min blogg?? Tänker att det skulle bli fin reklam för Åre på sommaren :-)

http://www.pysselgumman.se

 
Ingen bild

mia,love&carma

18 juli 2011 16:16

bodil:det går jätte bra ;-)) bara att låna på
Lena : bra att lutningen passar någon ;-))
Jenny : båda hundarna såg lite snoppna ut först, men sen blev dom helt galna ;-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards