Carma och Cat

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Marie - 7 maj 2011 21:26

I morgon Söndag  är det dags för Botkyrkas  Lägre tävling, Jeanette står som roddare. Som närmast anhörig spårkompis så är det bara att ställa upp (vilket jag gör så gärna) ;-)) Tack och lov har hon några fler spårkompisar som ställer upp och hjälper till, så det kommer bli mer än trevligt.

Min uppgift i morgon blir att gå två spår plus att vara mottagare på dom  - när spårandet är klart är det bara att åka till klubben och vara skrivare ;-)

Sen hoppas jag på lunch, jag som konstant är hungrig får nog ta med mig lite mackor så jag orkar det här passet ;-))


Så idag kollades Lydnads planen av i Botkyrka, Love fick vara med och  godkänna var starten skulle vara, hur Hopp hindret skulle placeras osv. duger det till Love så duger det nog till dom tävlande i morgon ;-))) 



Ett Appellspår lyckades vi få till till Carma -  vilket gick jätte bra.

Framförgåendet går "framåt" ;-)) hon går ut, drar som en galning ..........ja vi får se om vi får till det. Budföringen  - går sådär ;-)



  Carmas nya spårsele,  premiär provades i dag och vi trasslade inte in oss en  endaste gång ......Färgen är så fin, eller hur ?;-)



  Nu är det natti natti 5 ringer klockan i morgonbitti





Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards