Carma och Cat

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Marie - 1 maj 2011 15:46

I går tog vi det väldigt lugnt, dagen kantades av promenader smaskiga ben, lite extra mycket mat och  massor av  mys, inte för jag vet om Carma tyckte det blev en bra dageneftertävlingsdag  ??:-) Men för mig och Love va det perfekt ;-)



  En bild säger mer en tusen ord, eller hur ;-)  Söndag bar det av till   spårmarkerna  -  Carma fick för första gången ett lägre spår och hon spårade fantastiskt fint.  Man blir så lycklig,  tänk var lätt det är med den här vovven ;-) och vad hon har lärt sig fort. Uppletandet går också jätte bra fort ut och fort in  med föremål ;-)


 



  14 maj är det dags för MH sen är det fritt fram för tävling i Appelllen, få se när vi slår till ;-)))



Tant Love fick sig ett spår hon med, spår slutet blev favorit trasan  vilket var uppskattat


 



 



  Kan man få en köttbulle nu?? ;-)


Fick i dag  en redig Lektion av mina spår kompisar i det här med fästingar på hund och vad som kan hända. Den var så redig så jag var tvungen  att åka raka vägen till Apoteket efter spårskogen för inköp av  Scalibor halsband.


Ett fästing skydd som jag tidigare varit emot, tycker det har känts alldeles för giftigt,  men med tanke på vad som kan hända om dom blir smittade så tänker jag prova . Passar det inte Carma då åker det av



Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards