Carma och Cat

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Marie - 30 april 2011 08:05

Hur svårt ska det vara att ta sig från Stockholm till Katrineholm ??

I mitt fall helt jäkla omöjligt .

Två gånger tidigare har jag besökt Katrineholms BK  för utställning med Love och båda dom gångerna har det slutat med att nerverna legat på utsidan  pga. fel körning och tid att passa. Har vid dom tillfällern haft sällskap i bilen vilket gjort det hela lite lättare

Så i går när Katrinholm  var våran destination så var jag beredd (tyckte jag)

Kartor i bilen, pratat innan med folk om hur jag skulle åka - allt var med andra ord väl förberett  ÄNDÅ sitter jag hux flux i Eskilstuna, Tårarna var nära men tack och lov hade jag  en öppen linje med Jeanette och Janne som lotsade mig rätt ;-))

TACK TACK TACK, Ni är bäst  ;-)

Jag svor i bilen att det här var sista gången jag sätter min fot i Katrineholm, vi lirar inte rätt ;-)


Tanken var att vi skulle vara där i god tid så vi kunde känna in atmosfären, eftersom det var DM och jätte mycket folk och hundar.

Men nu blev det inte så vi hann med att uträtta behov sen var det dags ;-)


Tävlandet gick jätte bra hon var inte alls lika spidad som hon är vid träning, så lite tävlings nerver finns det nog hos Carma med ;-)

Vi  nollade ingenting - några små missar uppstod  men attityden var fin och till och med   matte skötte sig och var lagom nervös. Jag är såklart jätte jätte nöjd, vilken hund jag har :) Ett första pris och en tredje placering  TJOHOOO ;-)


Super trevliga människor träffade vi, som gjorde Katrineholms BK  till en riktigt trevlig klubb men resvägen dit  -  den suger ;-)




 

Träffade Inger och Leif ;-)  Inger var så gullig och skickde några bilder  som hon tog på oss från gårdagen .... TACK :)


Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards