Carma och Cat

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Marie - 21 april 2011 13:57

- Halllåååå har du inte den svarta hunden kvar???   ropar en okänd farbro till mig  på andra sidan vägen  - Nää hon är inte kvar , vrålar jag tillbaka       - Varför har du inte varit på fotbollsplanen och lekt, Vi har saknat dig  ???  - Öhhh??? .....det har varit lite snö  ( han kanske hadde missat det )  så det har varit svårt ;-)

Han nickar lite instämmande  - Ja ja men nu får du allt komma  ;-))


Man har då ögonen på sig ;-)) troligtvis  har  han och frun suttit vid köksbordet på andra sidan gatan och tittar på mig när jag har tränat hundarna och  tydligen har det varit underhållande .........Gulligt :)


I morse var det bestämt att vi skulle till Salem och träna men alla var sjuka och jag kände mig också lite krasslig så det blev inställt.

Men efter en stund på soffan så kändes det lite bättre och hundarna var ju lovade träning och  med farbrorn i tanken så bestämde jag mig för att det kanske var dags att börja använda fotbollsplanen igen  ;-)


Carma fick gå igenom tvåans moment. Fjärren börjar bli bra, hon sätter sig lite bättre upp en förut, ett tag var hon så väldigt grund, att hakan åker i backen när hon ska ligga  är jätte kul.

Har funderat på det här med apporten,  skulle vilja att hon springer ut tar apporten i farten - ni vet så där snyggt och sen super fort tillbaka. I dag blev det precis så - tror hon läser mina tankar den där gula ;-)) eller så har jag "bara" tränat bra ;-)

Problemet vi har är rutan, ja inte Carma utan mest jag - har lite svårt att ställa henne på rätt ställe ..........det går nämligen väldigt fort, vilket jag inte är så van vid  ;-))


Vi önskar er alla en GLAD PÅSK!!!


 








Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards