Carma och Cat

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Marie - 23 mars 2011 10:52

Nu har det värsta lyckoruset lagt sig sen i lördags, Jag tackar för alla gratulationer vi har fått. Vi har lite smått börjat kika på 2:ans moment och det ser bättre ut än vad jag trodde. Vem vet vi kanske kan tävla 2.an i vår ;-)


Ett stort beslut togs i helgen, Love kommer inte att tävlas något mer. I söndags åkte vi tillbaka till Vällingby BK för att  försöka en gång till i Eliten. Men efter gruppmomenten bröt jag, det ska vara kul att tävla och Love delar inte den uppfattningen nu mera.

Hon älskar att träna och det ska hon få fortsätta att göra  men med tävlandet är det finito, tråkigt är det men Love bestämmer - det är hon som är bossen ;-))

Vi har gjort så mycket kul tillsammans  och jag har lärt mig så mycket  av henne, jag tror att hon är nöjd med det som varit och hon lutar sig nog gärna tillbaka och blir en söt liten pensionär   



Mycket promenader har det blivit i det fina vädret

I dag togs Kameran med på en tur, vi tänkte leta "vårtecken"


Hittade inte ett endaste  möjligtvis skulle man kunna säga att alla vattendiken och pölar är ett "vårtäcken" - det tyckte i alla fall Carma som uppmärksammade mig på alla 325 ;-))



  Apportering av sten ;-)




  Törs man sätta ner tassen här??;-))



  HALLÅÅÅ  "vårtecken", någon????



  Carma upp på stenen........




 

Avsluter med värdens bästa Love ;-))

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards