Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Dagen med stort D!!!!

Av Marie - 15 mars 2011 19:51


I går blev hon riktigt bortskämd, jag spände blicken i henne på kvällen och sa

- tro inte att det här kommer att upprepa sig varje dag , kanske inte ens nästa födelsedag  Första födelsedagen är speciell, bara så du vet det ..................Carma som är en klok hund förstod innebörden av mina ord   


På morgonen började vi med en  promenad där vi fick  sällskap av en hel hundfamilj, mamma, pappa plus deras två barn på sex månader - Carma tyckte det var jätte kul - dom var inte lika entusiastiska

Efter diverse skäll och utfall mot Carma fick Love nog och sa till - ja där ser man, precis som "syskonbarn " håller ihop när det gäller ;-)

Lite jobb var vi ju tvungna att ta tag i (annars hade nog kunderna blivit griniga)

Men ben fanns det i massor, så det var bara att smarra hela dagen och pussa på matte så fort hon kom in i köket ;-)

På kvällen nalkades sång, pannkakstårta, present (boll) och bus med husse




 






 

Här röjer vi för fullt!!!






  

 
 
Ingen bild

Mamma Gunilla

17 mars 2011 18:28

CARMA vilken födelsedag det blev med pannkakstårta.Fina bilder på dig som matte har tagit. Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards