Carma och Cat

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Marie - 27 februari 2011 20:47

Dragits med huvudvärk i veckan och i lördags morse fick jag nog, det var bara att ställa in aktiviteterna och lägga sig och vila. På kvällen började jag känna mig okej igen så söndags träningen blev av ;-)


Jeanette, Lena och jag träffades i en lite mera kristlig tid en vad det i vanliga fall brukar bli på söndagar – det var nämligen tävling i ridhuset så där fick vi inte vara, det blev till att ta sig till Botkyrka BK. Tre timmar senare än vanligt - men OJ så HÄRLIGT!!


Love var totalt galen av träningslust när jag tog ut henne. Tog upp klicken ur fickan och inte vet jag vad hon trodde att det var,  för minna fingrar höll på att stryka med ännu en gång. Var tvungen att säga till henne på skarpen – kan ju inte ha en hund som hugger i allt som verkar ätbart. Lite förlägen blev hon men så fort man säger fot är det glömt både från mig och henne –  herregud förlåt att man är lite ivrig – tyckte precis du hivade upp en prinskorv……..eller nåt??? …………. Hmmmmm blir mitt svar på det


Överraskade  Carma med en ny fot övning  - C fick sitta och titta på när jag gick fot alldeles själv men  med kommendering från Lena, så fort hon tittade på mig och såg sugen ut på att vara med ropade jag på henne – fortsatte några steg tillsammans,  sen belöning  - Jag tycket det är kul  med  olika bus övningar, speciellt i fotgåendet.  Carma  är inte sen att hänga på

Vi  kedjade  inkallning, hopp och rutan  - matte var väldigt nöjd ;-)



Jeanette hade med sig kameran så några bilder blev det


    

En av Carmas egenskaper som jag älskar  =  vad ska vi göra nu????




En annan egenskap som jag gillar = Carmas lek glädje ;-))

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards