Carma och Cat

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Marie - 30 januari 2011 16:36



 Då var veckan snart slut,  på lördag vankas stor fest här hemma. Våran Linn har gått ut skolan och kan nu titulera sig förskollärare och grundskollärare - som  mamma är man stolt som en tupp  ;-)


  







Love har slutat halta, troligtvis var det ingen sträckning  och det här låter ju jätte skumt men vi vet inte vad det är, hon har nu ett sår på sidan som jag försöker hålla rent - vi får se vad som händer ????

Är det något jag inte gillar så är det att inte veta.

Tävlingen på söndag är i alla fall inställd för oss :(





  





Carma, Mormor och jag åkte i alla fall i måndags till simmet, jag behövde tänka på annat och få skratta lite,  och det får man när Carma simmar .

Hon tycker att det är såååååå roligt



  

Sälen Carma ;-))





   Kontakt ;-))






  

Är det redan slut ;-)





 









I Onsdag var vi föredrag med Nina Svartberg "Tävlingspsykologi och mental träning"

Jag tycker nog jag fick med mig en hel del att tänka på. Jag har  kört med tanken att .........det kommer gå åt pipan, går det bra så är ju det härligt men går det dåligt så blir jag inte så besviken, kanske inte den bästa peppningen ;-)

När min man hörde hur jag tänkte hade han diverse åsikter han tyckte jag skulle tänka precis tvärt om .....Det här kommer gå skit bra , vi kommer soppa banan, vi ska få tior på alla moment..... osv.

Vilket jag har provat, men det resulterade bara att jag blev  ändå mer nervös.

Nu vet jag hur jag ska tänka - Uppgiftsmål = Att ge rätt signal till hunden, Hitta en bra känsla, Tänka, att i dag ska vi få till en bra inkallning eller i dag ska rutan sitta som en smäck ;-)

Inte tänka Resultatmål= Måste få över 8 på rutan, få uppflyttnings poäng, VINNA, Bara jag slår Nisse ;-)

Såklart kom hon med mycket mera men det där tänker jag använda mig av -  om det funkar ...............det får vi se ;-)))



Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards