Carma och Cat

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Marie - 19 januari 2011 21:00

Vet inte om det är till min fördel eller nackdel, men när något inte känns bra med min hundträning så vill jag så fort som möjligt kolla på det igen.

Jag är jätte duktig på att analysera och riktigt grotta ner mig i HUR SKA JAG FÅ TILL PROBLEMET SOM UPPSTÅTT, TILL DET BÄTTRE  ;-)

 Tyvärr kanske jag ser ett problem som egentligen inte finns, men till mitt försvar så har jag tidigare kört Volvo och nu kör jag Ferrari .....och jag vill ogärna trycka på bromsen, det är så läckert när det går fort ;-)) .......me like ;-))

och som ni förstår så är det två helt olika sätt att tänka träning med Ferrari är det väldigt lätt att det blir fel utan att man märker det förens det är försent.


Carmas intensitet är lite mycket ibland men samtidigt vill jag inte dämpa den, jag tror att den kan komma väl till pass i dom högre klasserna men lika väl som hon kan vara helt super taggad kan jag i nästa sekund klappa mig på benet så kommer hon in och sätter sig och är cool - av och på knapp till 100%- fascinerande


Tack och lov har jag fantastiska tränings kompisar som ställer upp och lyssnar och tar mina "små problem"  på största allvar.

Carma har ramats in och hon svara fint på det, jag är nöjd och fortsättning följer

Min lilla sötnos som bara vill vara till lags  och tycker det är så roligt 


  







Love är anmäld till tävling, tänker inte ta något slutligt beslut i dag om vi ska delta - det får vara lite öppet så går jag på känslan.

Vi har iallafall fått tillbaka glädjen i träningen och det känns inte som hela värden om vi inte får ett till första pris, tanken med uteblivet SLch har jag förlikat mig med. Nu tävlar vi bara för att det är kul, känns jätte skönt och sunt.......

Simma gör vi en gång i veckan och det blir bara bättre och bättre för Love.  I dag kan jag inte svära på att hon tycker att det är helt fruktansvärt, stundtals tror jag hon gillar det.

Vem vet det kanske slutar med att hon dyker från kanten ;-)))


  

Love kollar in när Carma simmar ;-)) 


Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards