Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Vilket väder ;-))

Av Marie - 8 december 2010 15:32

Otroligt vad snö vi fått. Vi passar på att pulsa  så mycket vi hinner - hörde att det också förutom simning är bra träning för hundarna men tack och lov

 helt gratis  ;-)))


I går var sista gången hos Lotta Linusson. Kallt som attans var det, inte många minuter man kunnde vara utan vantar. Carma och jag skötte oss bra, jag var nöjd när jag åkte hem.

Lotta tyckte att det var dags för lite mera länkning plus att ha koll på aktivitet och passiviteten i momenten - se om hon kan göra några aktiva moment för att sen gå in i ett lugnare moment och klara av att hålla koncentrationen. Har faktiskt ingen aning om hon fixar det,  det vi  har tränat på är att jag busar upp henne som en tok sen tar jag kamptrasan som vi lekt med och sätter henne hos mig och då blir hon cool lugn sen busar jag upp henne igen osv.  ....... av och på knapp ;-)) .................vilket hon klarar galant ;-)






 



    





  



   



    

 
 
Ingen bild

Jeanette

9 december 2010 08:14

Vilka härliga snöbilder.

 
Ingen bild

Mamma Gunilla

9 december 2010 11:23

Otroligt fina bilder på Love o Carma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards