Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

SKHLM

Av Marie - 17 november 2010 21:40

Efter månader av häng i olika miljöer så kändes det som en god ideé att se om det var möjligt att köra lite lydnads träning där, i stället för på klubben .

 Så i dag begav vi oss till  Skärholmens  Centrum.

Jeanette och hennes nytillskott Acke ville följa med. Medans dom satt på en parkbänk och insöp atmosfären ställde jag och Carma upp oss på Torget och körde lite fot och lite andra moment. Mina tankar var att det här kommer nog bli lite svårt.......................


men tänk att en liten 8 månaders reteriver kan ha sånt fokus, fast det gick förbi folk så hade hon bara ögonen på mig - helt otroligt.

jag är så imponerad av denna lilla varelse, hon är faktiskt fantastisk




Jeanette och Acke



  





  



  

Sen blev det paket öppning mitt på Toget, Kolla in fina mössan !!!!!

  

Mina vänner tänker då på allt, nu är jag varm på huvudet och fötterna

jag är redo för vinter ;-)

 
 
Ingen bild

Ellinor & Susa

18 november 2010 09:22

Hej!
Kikade in lite på din fina sida, vad kul det är att läsa om syrrans bravader! Hon verkar väldigt trevlig och väldigt lik Susa :-) Lycka till i framtiden, det kommer säkert gå strålande!

//Ellinor och kullsystern Susa

Marie

18 november 2010 20:37

Hej Ellinor
kul att du kikade in.
Kan tänka mig att dom är lika, lycka till själv med lilla Susa :-)

 
Jeanette

Jeanette

18 november 2010 10:32

Duktiga vi var jag & Gisela som lyckades fixa matchande presenter utan att ens prata med varandra först
Kram

http://www.springpoints.se

Marie

18 november 2010 20:35

Imponerande ;-)

 
Ingen bild

Gisela

18 november 2010 11:20

Kul att du tycker om presenterna. Nu har vi klätt dig på huvud och fötter, resten får du fixa själv.
Glöm inte att de ska matcha.

Marie

18 november 2010 20:34

hmmm ja det kan ställa till problem, men jag ska göra mitt bästa ;-)

 
Ingen bild

Sussie o Myzzko

18 november 2010 17:47

Duktiga Carma! Var har ni köpt dom fina mössorna?

Marie

18 november 2010 20:33

prata med Jeanette det är hon som är mamma till dom ;-))

 
Piia

Piia

19 november 2010 22:17

Som vanligt härligt att läsa om er.Duktig Carma och duktig matte.Är så imponerad av er och tycker att du är och tänker klokt.För mig som hittat denna "nya värld" så är allt jag läser lärdom och nya erfarenheter och det är en fröjd att läsa det som känns att "detta är rätt".Kram och ännu en gång lycka till.Hoppas få se er träna ngn gång...

http://www.piiasbriarder.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards