Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Säng kompis

Av Marie - 10 november 2010 13:03

Kan nog med största säkerhet säga att allt var ordentligt genomtänkt, kan inte ens komma ihåg att jag tvivlade på mitt beslut  tror till och med att jag ventelerade det med några i min omgivning och vad jag kommer ihåg så fick jag nickningar och stort medhåll till svar

Det började väldigt bra, struktuerat och solklart .........tills min man tittade ner på oss och undrade - hur länge ska du ligga där hjärtat???

Okej då fattade jag -  kanske jag har gått över gränsen  - förklarde sakligt för valpen att här uppe  är min säng och där är din, vi kan INTE sova tillsammans något mer  - jorå hon verka fatta .........


I dags läget skulle man nog kunna säga att jag är totalt överkörd, av en super smart, listig och OTROLIGT härlig och  söt liten Reterivers  som numera sover i våran säng för glatta livet ................men det var ju bestämt att hon INTE UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER  skulle sova där.....................................Tanken var god  men helt  omöjlig att hålla   

 
 
Ingen bild

Jeanette

11 november 2010 08:42

Det kanske var retrievern som Roger frågade? Tur hon är så liten och söt, knappt att hon märks ;-)

 
mia,love&carma

mia,love&carma

11 november 2010 09:25

hahahah det var det inte ;-))))

http://www.briard.mia-co.com

 
Pia

Pia

11 november 2010 10:30

Hahahahahahahahaha *uppfödaren garvar ihjäl sig*

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Gisela

11 november 2010 14:11

De är tur att du har en sån förstående man. Eller?
Man är även glad för ditt rasval, tänk dig en stor nuffe som ligger och dregglar på kudden. Och barn har ni ju redan. Så de ska nog inte vara några problem med detta. "Hon är ju så liten och söt"

 
mia,love&carma

mia,love&carma

11 november 2010 21:37

Pia :kul man kan roa någon ;-))))

han är jätte förstående,.......huua för en nuffe, som du säger hon är ju så liten och söt ;-)))

http://www.briard.mia-co.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards