Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Vi simmar vidare......

Av Marie - 7 oktober 2010 13:45

Då var fem gånger med siminstruktör avklarade. Måste säga att det har gått ganska  bra, det ända som är jobbigt är att Love inte tycker att det är latjo lajbans precis, hon gnäller redan när vi parkerar bilen . Men när  hon väl är i vattnet så simmar hon på så fint   ja hon har ju egentligen inget val    Två kilo har hon minskat och på vissa promenade är hon helt galen, hon springer och hoppar så jag är tvungen att lugna ner henne så hon inte gör illa carma - ja hon mår definitift bättre den saken är klar  


I dag var första gången som vi simmade utan instruktörs hjälp,  som tur var fick jag med mig gisse, vilket var kanon....vette sjutton hur jag ska klara det där själv- men det löser sig nog. Nästa fredag ska vi tillbaka till Anna holmgren för en koll hur vi har skött oss - det kommer kännas bra att säga att hon har minskat kring midjan i alla fall ...alltid något



Carma har haft ögoninflammation och en dålig mage. Vilket inte är konstigt hon äter ALLT hon hittar ute - vissa saker lite mindre i min smak     men hon verkar så nöjd över fynden hon gör   




Och nu ska jag gnälla lite ..... jag är  så trött på sjuka hundar

så nu får det vara nog  



 
 
Ingen bild

Lena o Ella

8 oktober 2010 15:36

Värsta vikt-PT har hon, Love. Ha det så bra.

Marie

10 oktober 2010 09:16

du med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards