Carma och Cat

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Marie - 29 september 2010 20:24

I tisdags kurs med Lotta, inte så mycket att säga om Carma, hon tycker det här med träning är fasligt kul och hon gör verkligen sitt allra bästa att förstå vad jag menar.Nu har vi fått till ställande under gång - och hon verkar förstå skillnaden mellan stå och ligg under gång, Såklart gör vi inte hela moment, ifall någon skulle undra   

 Rutan har jag lärt in på lite olika vis med briarderna men med Carma kommer jag börja med target, lärde in det i veckan - plastlock på marken och hon slår med tassen, Kanon  .........så i går på kursen la vi den i mitten av rutan och .......ja vad ska man säga ........inte mycket att säga,  var Lottas kommentar....jag instämmer   



Det bästa är våran apporteringsträning, där jag har varit  riktigt busig ...... så fort hon förstod vad som gällde med apporten så har jag försökt med alla medel att få henne att släppa den. Första gångerna lyckades jag, men nu vet hon - och hon håller fast ... - HA, mig lurar du inte   

 

  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards