Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

En dag för Love =)

Av Marie - 16 september 2010 18:42


Helt slut efter dagens bravader. Man skulle kunna tro att det var jag som fick simma  för jag har så ont i mina armar, fick nämligen hålla Love vid basängkanten när hon skulle vila och det var tydligen jobbigare än vad jag trodde - jag kommer med största sannolighet ha träningsvärk i morgon och troligtvis Love med   


Simningen gick bättre än vad jag trodde, Camilla som hjälpte oss  var väldigt instruerande och hjälpsam. Gisela var med och fick så klart ta lite bilder- här kommer dom ...Tack gisse du är en fena bakom kameran   



  

Först en liten dusch



  

På med flytväst



  

Love ville inte gå ner på rampen ...så...



  

Det blev till att hiva henne över relingen   



  

Fick hålla henne där ett tag tills hon slappnade av, sen släppte vi



  

Hon simmade jätte fint



 




  

   Efter ca en minuts simmande fångade jag in henne så hon fick vila



Sen ut och simma en liten stund till



  

En trött Love  



  

Camilla visade även hur jag ska strecha Love



  

Sen bar det av till frissan



  

söt blev hon  



  

slitsamt att följa med syrran

 
 
Ingen bild

Mamma Gunilla

16 september 2010 20:11

Hej Mia!
Vilken upplevelse för Love o dig,och att det gick så bra med sim-träningen.Och vilken mästerfotograf
som var med.Fin fina bilder

Marie

18 september 2010 14:25

japp fin fina ;-)))

 
Ingen bild

Jeanette

16 september 2010 21:25

Instämmer med föregående skribent. Vilken tur att du hade en sådan mästerfotograf med dig så att vi fick se hur Loves dag var. Kul!!

Marie

18 september 2010 14:24

;-)

 
Ingen bild

Sussie

16 september 2010 23:12

Vilket äventyr ni har varit på idag:-)

Marie

18 september 2010 14:24

det var en upplevelse ;-)

 
Ingen bild

Gisela

16 september 2010 23:55

En gör så gott en kan med kameran. Tack för en underhållande förmiddag. Vi får hoppa att du inte får träningsverk imorgon, synd om kunderna skulle få ligga på golvet och bli klippta.
Vilken snygg frissa Love fick. Kram

Marie

18 september 2010 14:24

Ja dom behövde inte ligga på golvet men treningsverk har jag ;-)
tack för sällskapet och bilder ...jätte kul ;-))

 
Ingen bild

Bettan

20 september 2010 18:59

Låter som du skriver om Zowie... Jag hade bokat simning men skonade(?) honom i sista stund. Han är ju ändå 11,5 så jag befarade att han skulle trilla av pinn.

 
Ingen bild

mia

21 september 2010 07:08

tror du gjorde alldeles rätt bettan i att strunta i det:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards