Carma och Cat

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Marie - 10 september 2010 07:17

Vaknade och tittade på klockan .....jösses om en timme är det lottning ute i Haninge, hur ska jag hinna???  kastar på mig kläderna in med hundarna i bilen som är fylld med vatten - det är vatten överallt ???? puttar bilen till ett lite torrare ställe och börjar att ösa. Plötsligt kommer grannen och ska följa med....... in med henne och hennes ungar plus barnvagn  i bilen och en  massa Barbie grejer en stor Barbie bil med släp ????.... ja, ja - jag stuvar och fixar ....klockan går då kommer det en kille som snor bilnycklarna - nä där gick gränsen ....jag blir skit förbannad    han inser att hon se lite stressad ut, och lämnar tillbaka dom Tack och lov.......kör som en galning till Haninge - på vägen ut dit börjar det att skymma och när vi kommer fram är det mörkt...................hur ska Love kunna hitta apporten nu - är min tanke????



Tänk vad man kan få till det i drömmen   I går var det tävling och när jag vaknade på morgonen med denna dröm i minnet - var min första tanke ...tänker inte ta någon liten eftermiddagslur ............Ja något knepigt var det med apporterna Love tog fel och jag reagerade för sent , så vi nollade.

Annars får man nog säga att det gick bra. Fin attityd, en 8 på sittande i grupp(hon la sig inte ner) tog första skiftet på fjärren .....ett andra pris till samlingen



  


Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards