Carma och Cat

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Marie - 28 augusti 2010 16:27

Muttrar för mig själv i spåret  - hur svårt kan det vara , nu är vi fel , tänk om du  kunde ta det lite lugnt och inte köra på som en tok, då skulle vi inte vara fel ...........Amanda som har lagt spåret står på andra sidan vägen och kollar in Love och mig  när vi kommer i våran .....ja i min diskussion om hur fel "vi " är - GÅR DET BRA..... skriker Amanda ..... - NEJ vrålar jag tillbaka.....efter mycket vrålande fram och tillbaka till varandra visade det sig att vi gick i spåret   Ja...ja.....tur att Love är så förstående   Det hade känds lite pyrt om vi kommit fel efter som slutet var hennes frukost - då hade hon aldrig förlåtit mig ......


  





  

Sen Love och jag bestämde att vi inte skulle tävla i spår så har vi intagit en lite mera avslappnad spår stil......som ett strävsamt gammalt par.....men det betyder inte att vi går och lullar i spåret - nä full fart är det   



 Efter ett spår med böjvinkel som gick jätte bra,  så blev det ett uppletande -

två föremål plockade hon in.......mmm  jag är nöjd   



  

Här har vi Amanda och Herman i uppletande, dom letade båda två ...fusk kom vi andra fram till att det var  


  

Sista bilden på en halv Lena men en hel Ella

Jeanette och hennes hundar  fasnade inte på bild i dag   


Tack tjejer det blev en trevlig dag....

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards