Carma och Cat

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Marie - 7 augusti 2010 16:41

Så fort jag tänker tanken , att träna så vräker regnet ner. I dag fick jag nog - på med regnställ och mot stockholms södra BK ,man kan inte bli mer en blöt  .....ja  det skull vara grinig då - för att man blir så blöt .....Men Ullis kom dit och med sig förutom hundarna hade hon sin dotter Jennifer....en riktig solstråle, så det fanns inte tid att iritera sig på regnet.


Love och jag fick en kanon träning jäklar vad vi har kampat, Ullis har styrt upp med goda råd  - och Love "Loves it " hon till och med bet mig i fingret igen  fast denna gång bara en rispa   Ullis skrattar så gott åt oss, Min 7 åriga Love släpper inte trasan vid loss.....jag byter med godis   Pinsamt ...ja men vi har alltid gjort så ...men i dag var det andra bullar ....nu jäklar  .

jag säger loss och efter ett  jä...la tag och tjat från mig så släpper hon sen håller jag trasan framför henne och hon får inte ta den sen säger jag varsegod och hon kastar sig över den. Men till slut så fattade hon vad som gällde och lyssnade riktigt bra .....vi har en kamp som vissa är avundsjuka på och den ska vi använda oss mera utav   

Det var en trött Love som gick av plan i dag   Hon är så bäst   


Sötnosen Carma, hon fick sig ett spår som gick sisådär....hon vet i alla fall vad hon håller på med, och det är bra, kanske att det var lite svårt i dag - när jag la spåret regnade det och sen ökade regnet under ligg tiden ....ja ja hon httade sin favvo boll i alla fall och det var bra.

  




  

  

Det var tre blöta men nöjda tjejor som kom hem  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards