Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Hemma

Av Marie - 26 juli 2010 09:34

Borta bra hemma bäst.....ja så är det nog   

I går morse gick alla upp med Carma -  packade, städade huset och in i bilen som först styrde mot Mattmar där en lydnadstävling skulle vara, som jag så lägligt hade anmält oss till .........ja mig och Love såklart  .


Kände mig lite osäker om det skulle gå att få liv i semester Love, vi har ju mest lullat omkring sista tiden.....Jo men det gick, vi nollade inga moment   men gjorde allt lite halv dåligt, vi glimmade inte till på något   .....Ja förutom plattsliggningen 10p ....vårat paradnummer   det blev ett andra pris till våran samling......Vill inte låta grinig, otacksam eller för mer - MEN nu vill inte jag ha fler andra pris....kan snart tapetsera väggarna med dom . Tog ett snack med Love om att vi kanske skulle kunna lägga in en extra växel och ta några första pris ....som omväxling menar jag......Kan säga att jag är så glad över mitt lilla ärr som jag har på fingret från våran förstapris tävling - Thank god for that - det får en att tro att det finns hopp på fler första pris 


Tycker det ser ut som hon skrattar     



Tycker jag ser ganska cool ut ändå, med tanke på hur rädd jag var....men man måste trotsa sina rädslor .....Carma ser däremot lite rädd ut, men det var hon inte...... tror inte hon uppfattade att vi stod precis över Tännforsen, som jag var väldigt medveten om   



  










 
 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

26 juli 2010 16:37

Vilken trevlig semester ni har varit på:) Starkt av dig att utmana dina rädslor, då växer man som människa;) Det klart ni kommer fixa flera 1:a pris! Vi tror på er:) Vill kunna gå in här sedan & gratulera till titeln:) Kram

http://www.starsweepers.se

 
Ingen bild

mia

28 juli 2010 07:59

Tack Jeanette
tänk att det ska vara så svårt, vi får se hur det går ;-))))
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards