Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

Storulvån fjällstation

Av Marie - 21 juli 2010 07:43

Semester brukar förknippas med bla. sovmorgon, men inte med en carma. Love och husse dom sussar men jag och lillskiten  går upp i ottan. Nu är frukosten och kiss rundan avklarad  carma leker lite själv - då bloggar jag   


I går var vi vid Stoulvans fjällstation, hade hoppats på att få se renen som brukar gå lös där, men han såg inte helt kry ut förra året så han kanske fick vandra till trevligare jaktmarker.

och inte fick vi se några älgar.......verkar vara knepigt att miljö träna Carma med andra djur, jag vill att hon ska vara som Love......jaha han ser lustig ut men vem bryr sig 

Bada det lyckades vi få till i alla fall, och äta ute...... alltid något   

  

Love


  

Äntligen sitter hon still när man fotar, har lärt in lite stadga  


  

Love blev så lycklig att vara  tillbaka i gegget så hon var tvyngen att få ett litet tosseryck, Carma hängde på SÅ KLART


 



   

Lika bra dom har en varsin       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards