Carma och Cat

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Marie - 16 juli 2010 16:09

Tänk att jag ska tycka att det är så jäkla jobbigt att visa upp mig för ett helt gäng för mig okända människor. Man ska bedömas om man är duktig eller inte  såklart att jag har prestationsångest, dålig självkänsla  och allt annat man kan drabbas av. Men en gång i tiden har det inte varit så .....hade oturen att gå för en instruktör som lockade fram dom här känslorna  och nu har jag ett helsike att skaka av mig dom och ja måste ge mig in i det för att bli av med det. I dag blev jag kallad bordercollie av Eva   


Och saken är den jag blir så jäkla stressad när det är min tur så jag vill bara göra pinan kort, synd tycker Carma för hon vill gärna fortsätta.

Förutom den här lilla självinsikten så var det fantastiskt i dag med .......den här instruktören är skit bra

tack och lov fick Carma vara på scenen lite mer en jag för Eva visade lite med henne.....tror Carma funderade under ett väldigt kort ögonblick om hon skulle byta matte och det verkade Eva inte ha något emot,  -jag kan köpana av dig

hmmm skulle inte tro det   


  


  



  


  



  



  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards