Carma och Cat

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Marie - 10 juli 2010 13:52

Rutiner är något jag har lyckats få till när vi blev med valp. Carma har varit fantastiskt duktig på att gilla läget Började ganska tidigt att bur träna henne något som har varit väldigt bra.  Skeptisk som jag var till det så måste jag nog säga att det är att rekommendera bara man använder den i rätt syfte. 

I dag går hon in i buren själv och finner ro, på jobbet sover hon som bäst i den - hon får vara ifred från dom andra hundarna och arbetskompisarna  som annars skulle klivit över henne. Så fort hon sovit klart får hon komma ut. Med burens hjälp har det blivit bra rutiner ovärderligt när man driver ett företag och behovet av inkomst är lika -vilket man har valp eller inte.


Så att sitta här på min första dag på semestern och blicka bakåt på tiden  som gått med carma så måste jag säga att man kan inte vara mer en otroligt tacksam att det har gått så bra , jag har kunnat tagit  hand om mina kunder som vanligt  lite längre lunch  har vi lyxat till oss med  sen har någon i min familj  hämtat henne vid  fyra tiden. Jag som var inställd på mycket gnäll och att jag skulle få ha luckor mellen kunderna och därmed mindre i kassan...tänk så fel man kunde  ha   

  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards